2013. június 26., szerda

H&M női kék idei szezonos blézer felső kabát - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Eladó a képeken látható H&M kabát.  
Idén vettem, de a boltban nem figyeltem, hogy nekem rövidebb a kabát az elvártnál, és ki van a derekam belőle. De hibátlan, másnak biztos jó lesz! : )
44-es méret van beleírva, de jóval kisebb!! Én 38-40-es vagyok, és láthatod a képeken, hogy jó! Csak számomra rövidnek tűnik.  
Anyaga a beleírt címke szerint:  
Külső: 98 % pamut, 2% elasztán
Bélés: 59 % poliészter, 41 % viszkóz
Fényképeztem mindent, amit tudni kell róla - KÉRLEK NÉZD MEG A KÉPEKET!! És ha még mindig van kérdésed, tedd fel, válaszolok. : )
Előre jelezném, hogy ez kabát - van súlya!! Ha valaki postán szeretné megkapni, szánjon rá elég pénzt (kb. 1000 Ft-ot) mert nem 650 vagy 915 Ft-ba fog kerülni.  Csomagolás után tudok pontos postaköltséget mondani.
Amennyiben soknak találod az árat, használd "az én ajánlatom" opciót, és olcsóbban a Tiéd lehet!! ; ) 
Kitöltöttem az "Ismerj+" oldalamat!! Kérlek olvasd el, és ha azután van valami kérdésed, tedd fel, szívesen válaszolok. De kérlek olyat ne kérdezz, ami egyértelműen le van oda írva. Azért töltöttem azt ki, hogy a tőlem vásárlók megkapják a megfelelő tájékoztatást. Használd!!! : )



Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2013-07-15 00:10
. H&M női kék idei szezonos blézer felső kabát - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése